Ами след несполучливия опит за сваляне на свещите,тъй като две не бяха подменени и останаха на място се наложи да паля с 3 работещи.Колата си палеше, но в началото заработваше неравномерно и изпушваше сивобял пушек в доста големи количества,след като поработеше 5-6 сек.всичко се оправяше и през целия ден си палеше нормално без пушеци,интресното е че при изгорели 5 свещи не съм виждал никакъв пушек да излиза от ауспуха.Скоро след като свещите бяха вече 5 работещи една сутрин се опита да работи пак по същия начин като както когато бяха само 3 здрави свещи.Пвече обаче не съм имал случай да забележа двигателя да заработи сутрин неравномерни или да изпуши.
Известие
Collapse
No announcement yet.
моля спешно за помощ
Collapse
X
-
Колеги малко инфо по темата с дюзите.В предишни постове бях писал че след многото интервенции по колата остана едно пляскане и тракане(като от аванс) по време на движение и подаване на газ в диапазона около 1500 оборота.Тъй като заподозрях дюзите като главен виновник започнах с тест и се оказа че трета дюза връща повече излишна нафта от другите дюзи, 4-те дадоха по 8-9мл а едната(трета) 15мл.Купих дюза със същия номер, но от 156-ца (оказа се че няма проблем) но след монтажа се оказа че тракането си остана.Следващото което заподозрях бяха дихтунгите на дюзите,при свалянето на дюзите ми направи впечатление че те бяха оляти с течност и имаше нагар по тях,освен това един познат ме светна че дихтунгите трябва да се подменят при положение че дюзите са вадени по някаква причина.Това ми беше достатъчно да премина към търсене на нови такива. За да поразведря малко аудиторията ще ви спомена че един "търговец" в Ловеч ми поиска 5лв за бр!!! или общо 25лв.за 5 прости медни шайби.И аз не знам защо ама не си купих от тоя тип дихтунги въпреки че бяха "оригинални".Както и да е, взех ги от Косер по 0,48лв бройката, взех си 10 ей така за всеки случай.Днес въпросните дихтунги бяха сменени,преди това леглата и дюзите почистени а самите дихтунги бяха отвърнати(нагряти) преди да се монтират на място.Само стягането на дюзите не знам дали се извърши с точната сила,момчето ги стегна с динамометричен ключ и приложи сила 3кг, освен това и паста против запичане не сложихме ама дано това да не е проблем.Утре на студен двигател ще разбера дали тракането е изчезнало,в момента тракане не се чува и това което чувам от работата на двигателя е просто много приятно.
Другото което свършихме беше почисване на резервоара и подкачващата помпа.Има снимка но днес няма да мога да я прикача,но кат цяло положението беше много кофти,цедката беше цялата в боклуци и това може би е била причината колата ми да гасне в движение.То и повода да ровя из резервоара беше че напоследък звука на помпата беше много стряскащ ама явно за всичко си е имало причина...Last edited by balev64; d.m.y г., 21:03.
Comment
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеДругото което свършихме беше почисване на резервоара и подкачващата помпа.Има снимка но днес няма да мога да я прикача,но кат цяло положението беше много кофти,цедката беше цялата в боклуци и това може би е била причината колата ми да гасне в движение.То и повода да ровя из резервоара беше че напоследък звука на помпата беше много стряскащ ама явно за всичко си е имало причина...156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеКачете снимки да видим че и аз профилактично искам да го направя това нещоDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТи недей да буташ там освен ако няма нужда.и викам да я прослушам
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениебе няма ама както нямам седалки сега че затъмняваха джамците хубаво ми се открии викам да я прослушам
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеВикаш и като ми се откриии .....Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеВикаш и като ми се откриии .....156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Ами ето това беше се събрало на цедката,като все пак си мисля че е имало и по лошо положение, т.е.когато колата ми угасваше по време на движение си мисля че цедката е била тотално задръстена.
Относно тракането мога да кажа че не е изчезнало напълно но все пак е намаляло в пъти,тази сутрин с усилие го чух и то само на студен двигател в първите минути от запалването,докато преди се чуваше доста силно и не беше необходимо да се напрягам за да го чуя.Last edited by balev64; d.m.y г., 21:58.
Comment
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеАми ето това беше се събрало на цедката,като все пак си мисля че е имало и по лошо положение, т.е.когато колата ми угасваше по време на движение си мисля че цедката е била тотално задръстена.
Относно тракането мога да кажа че не е изчезнало напълно но все пак е намаляло в пъти,тази сутрин с усилие го чух и то само на студен двигател в първите минути от запалването,докато преди се чуваше доста силно и не беше необходимо да се напрягам за да го чуя.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Значи тракането няма нищо общо с цедката.Тракането се появи след случката със скъсаните свещи и наложителното сваляне на дюзите за да извадим парчетата през отворите им.Тогава аз не подмених дихтунгите на дюзите и в следствие на неплътност, си мисля че дойде и това тракане.Между другото днес установих че тракане си има, само дето е малко понамаляло и сега се чува до 1200 оборота и то в движение при рязко подаване на газ.
Относно цедката вие сами виждате за какво става на въпрос,боклуци и мизерия.Почистването става като долната част, т.е. същинската цедка се свали, леко с една отвертка се избутва по периферията докато калпачето с цедката се отдели от корпуса,после го измиха с топла вода и най накрая издухаха със сгъстен въздух цедката за да се подсуши и да няма влага по нея. За сега и там го смятам за оправено, дано за в бъдеще да няма проблеми с гасненето, тъй като това си е доста хазартна проява, особено ако човек предприеме изпреварване на автомобилна колона например.
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеВъпроса е струва ли си или не щото може и бързо да я скрием с седалкитеЗа помпата няма лошо
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТи за помпата ли говориш? Аз си помислих, че дихтунги ще сменяшЗа помпата няма лошо
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеми батка джамци затъмнявам задни седалки съм махал кви дифтунги под тяхDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment